Zračna luka na lokaciji Pleso otvorena je 20. travnja 1962. godine. Tada je posjedovala betonsku stazu duljine 2.500 m, paralelnu rulnu stazu, putničku zgradu površine 1000 m2, parkirni prostor za 5 manjih zrakoplova i razne manje servisne objekte.
Godine 1966. izgrađena je nova putnička zgrada površine 5000 m2, platforma je proširena na 60.000 m2, izgrađena je moderna upravna zgrada s kontrolnim tornjem za potrebe regionalne kontrole leta, te niz drugih servisnih i pratećih objekata.
Rekonstrukcija poletno-sletne staze i njeno produljenje na 3.250 m, obavljeno je 1974. godine. Zadnja rekonstrukcija betonskog kolnika i asfaltnog dijela poletno-sletne staze dovršena je 2010. godine, povećana je nosivost kolnika i omogućeno korištenje za prognozirani promet slijedećih 20, odnosno 30 godina.
Godine 2013. upravljanje dotadašnjom Zračnom lukom Zagreb preuzima tvrtka Međunarodna zračna luka Zagreb,d.d., nakon potpisa 30 godišnjeg koncesijskog ugovora u obliku javno-privatnog partnerstva s Republikom Hrvatskom. Koncesijski ugovor uključuje plan razvoja zračne luke kroz izgradnju novog putničkog terminala i pripadajuće infrastrukture.
Novi putnički terminal nalazi se 2,5 km udaljen od dotadašnjeg putničkog terminal. Gradnja novog putničkog terminala dovršena je u prosincu 2016. godine, a nakon obavljenih testiranja terminal je 28.03.2017. godine otvoren za promet. Odlukom Vlade Republike Hrvatske zračna luka mijenja ime u Zračna luka Franjo Tuđman.
Izvor: Međunarodna zračna luka Franjo Tuđman
Zračna luka Zagreb udaljena je 17 km od središta grada, 20-25 minuta vožnje. Informacije o polijetanju i slijetanju zrakoplova mogu se dobiti na tel. 6265-222 i na web stranici www.zagreb-airport.hr
Autobus za Zračnu luku Zagreb polazi s Autobusnog kolodvora, Držićeva avenija bb. Sve informacije o voznom redu autobusa potražite na www.plesoprijevoz.hr
ZET autobus: Na trasi dugoj 19 kilometara, autobus prolazi kroz dvije tarifne zone i zaustavlja se na 20 autobusnih stajališta. Polasci su na rasporedu svakih 35 minuta.
Ured za izgubljeno i nađeno:
Tel: + 385 1 456 2229
Fax: + 385 1 456 2139
Email: zagll@zag.aero
Autobusni kolodvor Zagreb smješten je nadomak središnjeg zagrebačkog trga, uz najveće gradske prometnice s velikim parkingom. Utemeljen je 1961. godine, a sadašnji izgled poprimio je 1987. godine kada je izgrađena nova kolodvorska zgrada s pripadajućim terminalima.
Najveći je i najmoderniji kolodvor u ovom dijelu Europe, koji svojim korisnicima omogućuje brz i siguran prijevoz. S 44 perona autobusi povezuju Zagreb s ostalim dijelovima Hrvatske kao i s većinom ostalih europskih sjedišta.
Temeljne djelatnosti Autobusnog kolodvora Zagreb su prijevoz putnika, prihvat autobusa, prtljage i robe, prodaja voznih karata, rezervacija mjesta u autobusima, usluge informacija, garderobe te usluge parkiranja osobnih vozila.
Na 15 prodajnih mjesta u samoj kolodvorskoj zgradi te putem interneta može se vrlo brzo nabaviti putna karta koja se može naručiti i telefonski uz dostavu do kućnog praga.
Na autobusnom kolodvoru potpuno su preuređeni i suvremeno opremljeni svi prostori koji služe obavljanju osnovne i popratnih djelatnosti. Putnicima i ostalim korisnicima na raspolaganju je veliki broj mjesta za odmor i okrepu, kupovinu i zabavu.
Kako bi se omogućio nesmetan pristup svim kategorijama korisnika naših usluga, zgrada Autobusnog kolodvora u potpunosti je prilagođena osobama s poteškoćama u kretanju. Također surađujemo s Udrugom slijepih i slabovidnih osoba te aktivno sudjelujemo u svim vidovima pomoći slijepim i slabovidnim osobama pri putovanju.
Izvor: Autobusni kolodvor Zagreb www.akz.hr
Informacije o odlascima i dolascima autobusa: tel. 072 500 400
Informacije i pomoć pri kupnji karata putem interneta: +385 1 60 08 610
Autobusni kolodvor Zagreb smješten je nadomak središnjeg zagrebačkog trga, uz najveće gradske prometnice s velikim parkingom. Utemeljen je 1961. godine, a sadašnji izgled poprimio je 1987. godine kada je izgrađena nova kolodvorska zgrada s pripadajućim terminalima.
Najveći je i najmoderniji kolodvor u ovom dijelu Europe, koji svojim korisnicima omogućuje brz i siguran prijevoz. S 44 perona autobusi povezuju Zagreb s ostalim dijelovima Hrvatske kao i s većinom ostalih europskih sjedišta.
Temeljne djelatnosti Autobusnog kolodvora Zagreb su prijevoz putnika, prihvat autobusa, prtljage i robe, prodaja voznih karata, rezervacija mjesta u autobusima, usluge informacija, garderobe te usluge parkiranja osobnih vozila.
Na 15 prodajnih mjesta u samoj kolodvorskoj zgradi te putem interneta može se vrlo brzo nabaviti putna karta koja se može naručiti i telefonski uz dostavu do kućnog praga.
Na autobusnom kolodvoru potpuno su preuređeni i suvremeno opremljeni svi prostori koji služe obavljanju osnovne i popratnih djelatnosti. Putnicima i ostalim korisnicima na raspolaganju je veliki broj mjesta za odmor i okrepu, kupovinu i zabavu.
Kako bi se omogućio nesmetan pristup svim kategorijama korisnika naših usluga, zgrada Autobusnog kolodvora u potpunosti je prilagođena osobama s poteškoćama u kretanju. Također surađujemo s Udrugom slijepih i slabovidnih osoba te aktivno sudjelujemo u svim vidovima pomoći slijepim i slabovidnim osobama pri putovanju.
Izvor: Autobusni kolodvor Zagreb www.akz.hr
Informacije o odlascima i dolascima autobusa: tel. 072 500 400
Informacije i pomoć pri kupnji karata putem interneta: +385 1 60 08 610
Misija HŽ putničkog prijevoza je prijevoz putnikâ pružanjem kvalitetne i pouzdane te ekonomski i ekološki prihvatljive usluge u gradsko-prigradskom, lokalno–regionalnom te međunarodnom i unutarnjem daljinskom prijevozu suvremenim mobilnim kapacitetima, a vizija je postati vodeće prijevozničko poduzeće u Hrvatskoj usmjereno na masovan i kvalitetan željeznički prijevoz putnika, u skladu s tržišnim načelima, vodeći se pritom vlasnikovim interesima i štiteći ih, a na zadovoljstvo korisnika prijevozne usluge i radnika.
Politiku kvalitete poimamo kao kompleksan i cjelovit sustav djelovanja koji će pridonijeti tomu da usluge koje nudimo i pružamo ispunjavaju zahtjeve kvalitete koje nam postavljaju naši korisnici.
Izgradnjom i poštivanjem organizacijske kulture te uporabom suvremenih mobilnih sredstava i brigom o njima kanimo uspostaviti poslovne procese koji mogu udovoljiti svim zahtjevima tržišta na koja smo usmjereni.
Temeljna odrednica za tržišnu i financijsku uspješnost HŽ-Putničkoga prijevoza d.o.o. jest ta da upotrebom ljudskih potencijala i materijalnih resursa koje posjedujemo ponudimo visoko kvalitetne usluge. Za dosezanje toga cilja zauzimaju se svi zaposleni u društvu.
Poslovodne strukture u svim područjima djelovanja društva obvezne su kvalitetu definirati tako da ju je moguće mjeriti kvalitativnim i egzaktnim kvantitativnim pokazateljima.
Za partnere nastojimo odabirati dobavljače koji primjenjuju suvremenu tehnološku praksu u realizaciji usluge prijevoza putnika i s njima ugovoriti osiguravanje kvalitete radnoga procesa.
Želimo uspostaviti sustav izobrazbe i obavješćivanja koji omogućava da svaki radnik društva bude upoznat s politikom kvalitete, da ju razumije i prihvaća kao trajno načelo u vlastitom djelovanju, gdje jasno razaznaje svoju zadaću i prinos tomu procesu.
Izvor: HŽ Putnički prijevoz
Glavni željeznički kolodvor nalazi se na Tomislavovu trgu 12, udaljen je od najužeg središta grada 10 minuta hoda. Informacije o polascima i dolascima vlakova mogu se dobiti na telefonskom broju 060-333-444.
Upiti o voznom redu, cijeni karata i predračuni: informacije@hzpp.hr